مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 13:302020-02-05سياسي

وزیر ارشاد: نشر کشور در سال 98 حدود 200 میلیارد تومان گردش مالی داشته است


نمایشگاه کتاب تهران و 23 نمایشگاه استانی در سال 98 تاکنون برگزار شده که تقریباً از همین فضای حرکت نمایشگاهی 200 میلیارد تومان بازار نشر گردش مالی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، آیین پایانی سی و هفتمین دوره از جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران عصر امروز با تأخیری یک ساعته با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از معاونین این وزارتخانه در تالار وحدت برگزار شد.

براساس این گزارش، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام مهدوی راد دبیر علمی سی و هفتمین دوره از کتاب سال ضمن اشاره به آمار اظهار داشت: با توجه به آنچه کتاب ها در خانه کتاب صرف می شود 46 هزار و 254 نسخه کتاب چاپ اول در این دوره داشتیم که توسط داوران ارزیابی شد.

برخی از کتاب ها در غربالگری اولیه ریزش هایی داشتند اما در 72 گروه که در 12 موضوع در نظر گرفته شده بود 213 اثر به مرحله دوم رسید که این آثار توسط 650 داور بررسی شد.

هرچند هر کتاب توسط سه داور مورد ارزیابی قرار می گرفت.

مهدوی راد به بخش خارجی (جایزه جهانی) هم اشاره کرد و گفت: در آن بخش هم 2 هزار اثر وارد چرخه داوری شد و به این دلیل که ما در این بخش تقدیری نداریم شش اثر برگزیده خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: نشر کشور در سال 98 حدود 200 میلیارد تومان گردش مالی داشته است

وزیر ارشاد: نشر کشور در سال 98 حدود 200 میلیارد تومان گردش مالی داشته است