مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 15:052020-02-05سياسي

کلاف سردرگم زمین های واگذار شده در «دیر»


یکی از معضلات مهم شهر دیر مسئله زمین های محله خورخندل است که به کلاف سردرگمی تبدیل شده که مشکلاتی برای مردم به وجود آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از شهرستان دیر، کریم علی حسنی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دیر که با حضور رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار داشت: یکی از معضلات مهم شهر دیر مسئله زمین های محله خورخندل است که به کلاف سردرگمی تبدیل شده که مشکلاتی برای مردم به وجود آورده است.

فرماندار شهرستان دیر عنوان کرد: اگر ماحصل سفر رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح به شهرستان دیر تعیین تکلیف وضعیت این زمین ها باشد، دستاورد بزرگی است.

وی ادامه داد: کمبود نیروی نقشه بردار در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان دیر، علاوه بر اینکه روند صدور ثبت اسناد را کند کرده است، پرونده های منازعات و مناقشات مربوط به اراضی را بالا برده است و نیاز است نیرو به این اداره تزریق شود.

علی حسنی با اشاره به عدم بازدارندگی برخی قوانین، گفت: به طول مثل در مسئله صید غیرمجاز ترال  قوه قضاییه نمی تواند فراتر از قانون عمل کند و نیاز است که در برخی از قوانین بازنگری و بازدارندگی لازم لحاظ شود.

وی با بیان اینکه پیگیر وضعیت جاده های شهرستان هستیم، افزود: ساماندهی وضعیت جاده ساحلی دیر به دلیل عرض کم و نداشتن شانه که خطرآفرین است از مطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاف سردرگم زمین های واگذار شده در «دیر»

کلاف سردرگم زمین های واگذار شده در «دیر»