مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 15:462020-02-05سياسي

پرورش نسل هایی از جنس سلیمانی مستلزم تربیت قرآنی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ عصر چهارشنبه در همایش فجرآفرینان انقلاب در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه نوشیروانی بابل اظهار کرد: خداوند به ما نعمتی به نام انقلاب اسلامی عطا کرده که به دست حکیم ترین مرد تاریخ بعد از معصومین (ع) و با آمدن مردم پای صحنه انقلاب و پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه به پیروزی رسید.

وی افزود: مقام معظم رهبری در مرحله بندی انقلاب و رسیدن به تمدن نوین اسلامی، پنج مرحله را تبیین کردند و فرمودند انقلاب اسلامی ونظام اسلامی در کشورتشکیل شده و باید به دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی دست پیدا کنیم.

رییس سازمان دارالقرآن الکریم کشور با اشاره به تبیین گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری گفت: نقطه اساسی گام دوم، حرکت در مسیر تمدن سازی است و ما باید برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی، گام های انقلاب را پشت سر گذاریم و حرکت کنیم.

این مسئول گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، ما در دولت اسلامی مانده ایم و هنوز تشکیل نشده است و پس از آن باید به سمت جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم.

اخوان صباغ ادامه داد: 40 سال انقلاب اسلامی در سایه سار قرآن جلو آمدیم و امروز این حرکت در دل آزادگان جهان در حال روشن شدن است و باید بدانیم در ساختن دولت و نهادهای دینی، کادر سازی کردن برای انقلاب اسلامی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش نسل هایی از جنس سلیمانی مستلزم تربیت قرآنی است

پرورش نسل هایی از جنس سلیمانی مستلزم تربیت قرآنی است