مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 17:352020-02-05اجتماعي

مشکلات پایتخت با تغییر رفتار شهروندان حل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز چهارشنبه روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمدرضا جوادی یگانه در نشست توجیهی طرح کاهش پسماند (کاپ) اظهارداشت: با استناد به نظرسنجی صورت گرفته در سال 96، مهم ترین مشکلات و دغدغه های مطرح شده از سوی مردم پایتخت، ترافیک و آلودگی هوا (90 درصد) و سپس فاصله امکانات بین شمال و جنوب (86 درصد) است.

وی گفت: مسائل تهران پیامدهای خواسته و ناخواسته اقدامات و تصمیمات دولت و شهرداری در طول سال های گذشته است و رفع آن امر نشدنی نیست اما راهی بسیار دشوار و سخت در پیش روی داریم.

جوادی یگانه با تاکید بر رشد غیرمتوازن کالبد و فضای شهر تهران و نبود تناسب آن با امکانات، معابر و خدمات شهری و تقسیم بندی های محله ای افزود: تهران به دنبال این تغییرات جغرافیایی با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند که خیلی تعمدی نبوده اند و مدیریت شهری در بسیاری از موارد به دنبال راه حل های بهتری برای رفع این مشکلات است.

معاون شهردار تهران، ریشه و اساس برخی از این مشکلات را انجام نگرفتن ارزیابی های اجتماعی دقیق یا مطالعات کافی قبل از شروع طرح های توسعه ای در شهر تهران دانست.

وی بیان کرد: جمع آوری، بازیافت و مدیریت پسماند، یکی از مسائل کنونی پایتخت است و روش های قدیمی جمع آوری پسماند منجر به پیامدهای سوء اجتماعی، محیط زیستی و اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات پایتخت با تغییر رفتار شهروندان حل می شود

مشکلات پایتخت با تغییر رفتار شهروندان حل می شود