مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 18:302020-02-05سياسي

مذاکره با آمریکا زیر پا گذاشتن استقلال و عزت کشور است


کسانی که مذاکره با آمریکا را با الفاظ عوام پسندانه مطرح کردند و گفتند چرا ما باید از مذاکره بترسیم، چرا نتوانستند حق هسته ای ما را از طرف مقابل بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید هادی سید افقهی، عصر امروز در همایش من انقلابیم در مهریز اظهار داشت: مخالفت رهبری با مذاکره با آمریکا دلایل مختلف علمی، حقوقی و تاریخی دارد و اگر عملکرد آمریکا در سال های گذشته را نگاه کنید متوجه خواهید شد که آنها و به طور خاص دولت ترامپ، سیاست های غیرقابل اعتمادی را در برابر سایر کشورها به کار بسته اند.

سیدافقهی ادامه داد: آمریکا به این نتیجه رسیده که حضور در سازمان ها یا موافقت نامه های بین المللی منافع آنها را تأمین نمی کند.

آنها از سازمان های بین المللی همچون یونسکو، دادگاه های بین المللی و معاهده زیست محیطی پاریس خارج شدند و سازمان تجارت جهانی را هم تهدید به خروج کرده اند.

وی افزود: امروز این موضوع یک اصل شده که اگر کسی بخواهد با آمریکا وارد همکاری یا عقد توافقنامه ای بشود، باید مدنظر داشته باشد که آمریکا ممکن است هر لحظه از پیمان با آن کشور خارج شود.

این کارشناس مسائل منطقه بیان کرد: در موضوع برجام و رفتار با ایران، آمریکا علاوه بر مطرح کردن آنکه برجام را پاره خواهد کرد، 12 شرط را برای ایران مطرح کرد تا به زعم خود ایران با قبول آنها به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره با آمریکا زیر پا گذاشتن استقلال و عزت کشور است

مذاکره با آمریکا زیر پا گذاشتن استقلال و عزت کشور است