مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 05:002020-02-06سياسي

یکی از مفاخر بیجار تجلیل شد/آیت الله رحمانی عالمی در خدمت مردم


آیت الله حسینعلی رحمانی یکی از مفاخر و چهره های مطرح در تاریخ معاصر شهرستان بیجار است که در عمر با برکت خود خدمات شایانی را ارزانی مردم این منطقه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شامگاه چهارشنبه و همزمان با ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و به همت حوزه هنری، مراسم شب خاطره آیت الله حسینعلی رحمانی در سینما آزادی بیجار برگزار شد.

در جریان برگزاری این برنامه امین مرادی رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، حجت الاسلام مرادی امام جمعه سنندج، شماری از مدیران ادارات و سازمان های دولتی شهرستان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

مراسم با پخش کلیپی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر سال 88 به استان کردستان آغاز شد و سپس امین مرادی رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان برای عرض خیرمقدم و شروع رسمی مراسم در جایگاه قرار گرفت.

وی در ابتدای سخنان خود ضمن اشاره به اینکه برگزاری شب های خاطره یکی از برنامه های اولویت دار حوزه هنری انقلاب اسلامی است، افزود: معرفی هر چه بهتر شهدا با برگزاری مراسم های شب خاطره یکی از اولویت های اصلی ماست.

امنیت و آرامش کشور مرهون رشادت های شهداست رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی بیان کرد: امنیت، آرامش و آسایش کنونی جامعه مرهون رشادت های شهدا و ایثارگران است و به همین دلیل با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از مفاخر بیجار تجلیل شد/آیت الله رحمانی عالمی در خدمت مردم

یکی از مفاخر بیجار تجلیل شد/آیت الله رحمانی عالمی در خدمت مردم