مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 06:152020-02-06سياسي

سازمان برنامه و بودجه به وظیفه قانونی خود عمل نکرده است


رییس شورای عالی استان ها با اشاره به این که سازمان برنامه و بودجه بر اساس قانون باید نسخه ای از پیش نویس لایحه بودجه را در اختیار شورای عالی استان ها قرار می دادگفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مرتضی الویری رییس شورای عالی استان ها در اجلاسیه این شورا که در محل مجلس قدیم برگزار شد اظهار داشت: دهه فجر یادآور همبستگی و همراهی مردم برای ایجاد نظامی بود که خود صاحبان اصلی آن باشند، نظامی که در آن استقلال و آزادی به رسمیت شناخته و اداره امور مبتنی بر خواست مردم صورت بگیرد.

  وی یادآور شد: مردمی که در سال های مبارزه و انتقاد وضع موجود در دوران شاهنشاهی مهمترین رکن خیزش آزادیخواهانه آنها بود.

الویری بیان داشت: مردمی که نه فقط در ثمر رساندن انقلاب بلکه در همه پرسی نظام جمهوری اسلامی و همه پرسی قانون اساسی مشارکت و حضوری فعالانه داشتند.

رییس شورای عالی استان ها گفت: جمهوری اسلامی حکومتی با مبنای دینی و مردمی که در آن تحت حق تعیین سرنوشت از طریق مشارکت مردم در انتخابات به رسمیت شناخته می شود و به فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی هر ملتی باید خودش سرنوشت خودش را تعیین کند.

وی گفت: انتخابات مهمترین سنگر مردمی بودن نظام و انقلاب است و مردم صاحب این انقلاب هستند، حضور و مشارکت آنها در اداره امور و تصمیم گیری برای آینده گرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان برنامه و بودجه به وظیفه قانونی خود عمل نکرده است

سازمان برنامه و بودجه به وظیفه قانونی خود عمل نکرده است