مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 07:062020-02-06سياسي

پروژه سینما استقلال سقز با حضور وزیر صمت کلنگ زنی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، امین مرادی صبح پنجشنبه در دیدار اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان با نماینده ولی فقیه در کردستان، اظهار داشت: سقز به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان و همچنین با توجه به ظرفیت های بالای فرهنگی نیازمند توجه جدی نسبت به مسائل فرهنگی و هنری است و به همین دلیل انتظار می رفت سال های قبل این پروژه اجرایی و عملیاتی می شد.

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی سینما استقلال در شهرستان سقز، افزود: بدون شک امروز هنر سینما به دلیل تاثیرگذاری بالا و همچنین گستردگی و تنوع در جذب مخاطب دارای اهمیت صدچندان است و به همین دلیل با بهره برداری از این امکان جدید فرهنگی، گامی مهم در راستای کمک به توسعه شهرستان سقز برداشته می شود.

رییس حوزه هنری کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به دهه فجر و پیروزی انقلاب ایران اشاره کرد و ادامه داد: انقلاب ما یک انقلاب مردمی و هنری است و فعالیت های مختلف فرهنگی با زبان هنر می تواند در حفظ و صیانت از این انقلاب بسیار موثر باشد.

مرادی یادآور شد: از این رو می توان با استفاده از برنامه های هنری و تعامل و همکاری دستگاه های مختلف فرهنگی برنامه های بسیاری را در راستای توسعه و ارتقای فرهنگ در جامعه در کردستان اجرا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه سینما استقلال سقز با حضور وزیر صمت کلنگ زنی می شود

پروژه سینما استقلال سقز با حضور وزیر صمت کلنگ زنی می شود