مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 07:152020-02-06سياسي

جبهه رسانه ای و مجازی بچه های حاج قاسم در گلستان فعال شد


مسوول سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان از شکل گیری و فعالیت جبهه رسانه ای و مجازی «بچه های شهید حاج قاسم» در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، رضا روشنی صبح امروز در آیین اختتامیه نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج استان گلستان با عنوان جشنواره بچه های شهید حاج قاسم در حسینیه عاشقان ثارالله اظهار کرد: در کلام رهبر معظم انقلاب تاثیر رسانه و شبکه عظیم اطلاع رسانی از بمب اتم بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره برای نخستین بار به منظور تولید محتوای کیفی و اثرگذار در استان برگزار شد، تصریح کرد: جشنواره بچه های شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب هشت تیم نرم افزار، بازی موبایلی و موشن گرافی به مدت 48 ساعت بصورت شبانه روزی انجام گرفت.

مسوول سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان افزود: ایجاد رقابت سالم در بین بسیجیان فعال فضای مجازی از اهداف این جشنواره بود.

روشنی؛ خروجی این رویداد فاخر را شکوفایی استعدادها و دورهمی فعالان فضای مجازی برشمرد و گفت: جبهه رسانه ای و مجازی که به دنبال آن بودیم شکل گرفت که سعی و تلاش بر اثرگذاری آن داریم.

وی در خصوص نامگذاری جشنواره به عنوان بچه های شهید حاج قاسم گفت: این جشنواره برگرفته از کتاب سردار حسین معروفی همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی است به همین دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه رسانه ای و مجازی بچه های حاج قاسم در گلستان فعال شد

جبهه رسانه ای و مجازی بچه های حاج قاسم در گلستان فعال شد