مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 07:402020-02-06سياسي

نهضت ساخت داخل یکی از محورهای اصلی برنامه های وزارت صمت است


امسال 7 محور را در 4 برنامه پیگیری می کنیم که ساخت داخل یکی از محورهای اصلی است و با عنوان «نهضت ساخت داخل» آن را پیگیری می کنیم که از تاکیدات مقام معظم رهبری نیز بوده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری وزیر صمت گفت: امسال 7 محور را در 4 برنامه پیگیری می کنیم که ساخت داخل یکی از محورهای اصلی است و با عنوان نهضت ساخت داخل آن را پیگیری می کنیم که از تاکیدات مقام معظم رهبری نیز بوده است.

رضا رحمانی صبح امروز 17 بهمن ماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری با اشاره به جنگ روانی دشمن، اظهار کرد: آنان با ایجاد مشکلات، گمان می کردند که در سال 97 واحدهای تولیدی ما تعطیل شوند اما با فرمایشات مقام معظم رهبری و رونق تولید، دولت و به ویژه وزارت صمت تولید داخلی را جزو راهبردهای اصلی قرار داد.

وی افزود: خوشبختانه تولید 10 ماهه امسال در مقایسه با تولید کشور در مدت مشابه شاهد افزایش است، حال آنکه دشمنان انتظار داشتند تمام واحدهای تولیدی ما در سه ماهه پایانی سال 97 تعطیل شوند و امیدوار بودند که برای کشور مشکل ایجاد کنند تا تسلیم آنان شویم.

رحمانی تصریح کرد: عمده کالاهایی که بر فرآیند تولیدشان در داخل نظارت می شود شامل افزایش تولید شدند و به جز دو کالا که تولید منفی داشتند در عمده موارد شاهد افزایش تولید بودیم و در تولید برخی کالاها نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت ساخت داخل یکی از محورهای اصلی برنامه های وزارت صمت است

نهضت ساخت داخل یکی از محورهای اصلی برنامه های وزارت صمت است