مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 08:052020-02-06اجتماعي

تخصیص یک هزارم بودجه شهرداری ها برای مناسب سازی معابر


رییس شورای عالی استان ها از اختصاص یک هزارم از بودجه شهر داری ها برای مناسب سازی معابر برای افراد دارای معلولیت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی الویری رییس شورای عالی استان ها در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه این شورا گفت: ما همواره به آموزش و پرورش کمک می کنیم و در مقابل این کمک توقعاتی نیز داریم که می خواهیم آموزش و پرورش برای ما انجام دهد.

رییس شورای عالی استان ها با اشاره به یکی از وظایف آموزش و پرورش گفت: انتظار ما از آموزش و پرورش تربیت شهروند مسئولیت پذیر است و این هدف از آموزش و پرورش برمی آید زیرا در دنیا تربیت کودکان برای پسماند، گرافیک و مسائل اجتماعی از مهدکودک ها آغاز می شود.

او با اشاره به تفاهم نامه امضا شده افزود: با وزارت آموزش و پرورش تفاهم نامه ای امضا کردیم که بر اساس آن آموزش و تربیت شهروند مسئولیت پذیر محقق شود.

الویری در تشریح دیگر جزییات جلسه امروز شورای عالی استان ها گفت: طرح دو فوریتی را مورد بررسی قرار می دهیم که بر اساس آن از شهرداری و شوراها می خواهیم در فصل بودجه دست کم یک، هزارم بودجه را برای معلولان اختصاص دهند تا به کمک آن بتوانیم معابر را برای اقشار آسیب پذیر جامعه مناسب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص یک هزارم بودجه شهرداری ها برای مناسب سازی معابر

تخصیص یک هزارم بودجه شهرداری ها برای مناسب سازی معابر