مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 08:202020-02-06سياسي

اکثر اساتید دانشگاه الفبای دانشگاه نسل سوم را نمی دانند


رییس بنیاد نخبگان استان فارس با ابراز تاسف از اینکه دانشگاه ها به مراکزی برای تولید مدرک تبدیل شده است، خاطرنشان کرد که اکثر اساتید دانشگاه ها در فارس الفبای دانشگاه نسل سوم را هم نمی دانند.

- دکتر حبیب شریف پنجشنبه 17 بهمن در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت، که به میزبانی دانشگاه علمی کاربردی استان فارس در شیراز برگزار شد، با بیان اینکه در کشور 2700 موسسه آموزش عالی وجود دارد، گفت: استان فارس متاسفانه در این زمینه پیشتاز است و 213 موسسه آموزش عالی در این استان وجود دارد.

شریف با بیان اینکه در دولت های نهم و دهم نیز شاهد توسعه کمی واحدهای آموزش عالی بودیم، خاطرنشان کرد: ما در زمینه تربیت مهندس در جهان رتبه سوم را داریم اما به لحاظ توسعه صنعتی دچار مشکل هستیم.

او با تصریح اینکه بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاه های کشور به دلیل نداشتن مهارت جذب بازار کار مرتبط با تخصص خود نمی شوند، آموزش مهارتی و دانشگاه های نسل سوم را از مهمترین نیازهای امروز جامعه برشمرد و گفت: امروز حتی دانشگاه شیراز هم به عنوان یک دانشگاه مادر، دانشگاه نسل دوم محسوب می شود و تنها دانشگاه شریف در حال حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم اقداماتی را ساماندهی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر اساتید دانشگاه الفبای دانشگاه نسل سوم را نمی دانند

اکثر اساتید دانشگاه الفبای دانشگاه نسل سوم را نمی دانند