مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 09:052020-02-06پزشكي

درمان آرتروز بدون عارضه/روشی که باعث بهبود درد می شود


فلوشیپ کنترل و درمان درد، با بیان اینکه ارتوکین تراپی بهترین درمان آرتروز محسوب می شود، گفت: ارتوکین تراپی در 85 درصد موارد باعث بهبودی درد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن محمدی، در حاشیه برگزاری طرح ویزیت و مشاوره رایگان کلینیک درد، اظهار داشت: ارتوکین تراپی روشی برای درمان آرتروز وکاهش درد ناشی از آن محسوب می شود و این راهکار به صورتی است که مقداری از خون بیمار گرفته می شود و به مدت 9 ساعته در انکوباتور قرار داده خواهد شد تا فاکتور رشد آن جدا شود در نهایت سرمی که از خون خود بیمار گرفته می شود، استفاده خواهد شد.

ابن فلوشیپ کنترل و درمان درد، گفت: این سرم حاوی پروتیین های فعال به نام آنتاگونیست های گیرنده اینترلوکین1 (IL-1Ra) است که باعث کاهش درد و کاهش التهاب در بافت های آسیب دیده می شود.

وی افزود: زمانی که زانو دچار التهاب می شود فرد مبتلا به آرتروز زانو خواهد شد و زمانی که عوامل ایجاد کننده التهاب را بتوان از بین برد می توان کمک زیادی را در کاهش درد بیمار و درمان آن انجام داد.

این فلوشیپ کنترل و درمان درد با بیان اینکه عوامل ایجاد کننده التهاب مواردی مانند IL1 است، خاطرنشان کرد: ارتوکین تراپی در 85 درصد موارد علائم درد به بیمار را بهبود می بخشد هیچ عارضه ای ندارد و در واقع این دارو از بدن بیمار تأمین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان آرتروز بدون عارضه/روشی که باعث بهبود درد می شود

درمان آرتروز بدون عارضه/روشی که باعث بهبود درد می شود