مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 09:172020-02-06اقتصادي

حذف عوارض آلایندگی باعث نگرانی مردم دیر استان بوشهر شد


براساس قانون ارزش افزوده ماده 38 واحدهای تولیدی آلاینده محیط زیست که استاندارد ها و ضوابط حفاظت از محیط زیست را رعایت نمی کنند، طبق تشخیص و اعلام سازمان حفاظت محیط زیست( تا پانزدهم اسفند ماه هر سال برای اجرا در سال بعد)، همچنین پالایشگاه های نفت و واحدهای پتروشیمی، علاوه بر مالیات و عوارض متعلق موضوع این قانون، مشمول پرداخت یک درصد(1%) از قیمت فروش به عنوان عوارض آلایندگی هستند.

امام جمعه دیر روز پنجشنبه ضمن تایید حذف سهم عوارض آلایندگی شهرستان دیر گفت: مردم این شهرستان نسبت به حذف نام دیر از شمول مسئولیت های اجتماعی و حق عوارض آلایندگی و یا کاهش آن بشدت معترض هستند و این تبعیض ناروا را بر نمی تابند.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: بعضی از مسئولان نباید بر خلاف اصول نظام اسلامی که مبتنی بر عدالت است اقدام کنند و باعث نارضایتی مردم شوند.

وی گفت: مردم شهرستان دیر تاکنون با وجود بعضی کاستی ها و تبعیض ها اقدامی که بهانه به دست دشمن بدهد انجام نداده اند و امیدواریم که با تجدید نظر مسئولان مربوطه در توزیع حق آلایندگی و شمول مسئولیت های اجتماعی مردم را نسبت به نظام اسلامی خوش بین تر و به آینده امیدوارتر کنند.

امام جمعه دیر گفت: دریا در بندرهای دیر، کنگان و عسلویه همگی یک دریا است و اگر آلوده شود برای همه این شهرستان ها است، عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف عوارض آلایندگی باعث نگرانی مردم دیر استان بوشهر شد

حذف عوارض آلایندگی باعث نگرانی مردم دیر استان بوشهر شد