مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 09:172020-02-06اقتصادي

سرمایه گذاری در ایران آینده درخشانی دارد


ایوان راژدنستونکی روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی واحد تولید واکسن در شهر سمنان ابراز داشت: ایران از لحاظ علمی و جنبه های مختلف ظرفیت مطلوبی برای سرمایه گذاری دارد.

وی تاکید کرد که استان سمنان در زمینه زیرساخت برای تولید دارو وضعیت خوبی دارد و برای سرمایه گذاری در زمینه تولید واکسن طیور، این استان را انتخاب کرده است.

وی یادآور شد که در مرحله اول سرمایه گذاری چهار تا پنج میلیون یورو برای مشارکت در احداث کارخانه تولید واکسن طیور در سمنان مشارکت خواهد کرد.

این سرمایه گذار روسی با اشاره به خودکفایی ایران در تولید داروی دامی تصریح کرد: کشور ایران در زمینه تولید و پرورش طیور ظرفیت زیاد و تولید بالا دارد.

وی بیان کرد: با توجه به افزایش مصرف گوشت سفید در در جهان، توسعه واحدهای پرورش طیور در حال توسعه است و همین موضوع توجیه توسعه طرح هایی مانند ایجاد کارخانه تولید واکسن طیور است.

سرمایه گذار روسی برای احداث واحد تولید واکسن طیور به مناسبت دهه فجر در استان با حضور مسوولان کشوری به شهر سمنان سفر کرده است.

واحد تولید واکسن با مشارکت سرمایه گذار روسی در شهر سمنان کلنگ زنی می شود و برآورد سرمایه گذاری این طرح 12 میلیون یورو است.

با ساخت و راه اندازی کامل واحد تولیدی واکسن طیور در استان سمنان 50 درصد واکسن طیور کشور در این استان تولید می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در ایران آینده درخشانی دارد

سرمایه گذاری در ایران آینده درخشانی دارد