مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 10:002020-02-06اقتصادي

اجرای 419 پروژه در حوزه عشایری کشور/ آب مورد نیاز تأمین می شود


رییس سازمان امور عشایری کشور از اجرای 419 پروژه در راستای تأمین آب موردنیاز عشایر در سطح کشور خبر داد و گفت: 18 میلیون یورو به اجرای این پروژه ها اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کرمعلی قندالی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از اتحادیه تعاونی عشایری منطقه درجزین ضمن بیان اینکه تأمین آب موردنیاز عشایر و دام آن ها یکی از مهم ترین رویکردهای این سازمان است، اظهار داشت: 419 پروژه تأمین آب عشایر و دام آن ها در دست اقدام است.

وی از اختصاص 18 میلیون یورو اعتبار در این راستا خبر داد و گفت: تاکنون 65 درصد این اعتبار معادل 160 میلیارد تومان پرداخت شده است که در اجرای این تعداد پروژه هزینه شد.

اختصاص 620 میلیارد اعتبار به طرح زنجیره تولید گوشت قرمز عشایری رییس سازمان امور عشایری کشور با اشاره به اینکه اجرای این طرح ها برای 17 هزار خانوار عشایری آب سالم تأمین می کند، اضافه کرد: اختصاص 620 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح زنجیره تولید گوشت قرمز عشایری از دیگر اقدامات مهمی است که این سازمان در راستای تقویت و رونق فعالیت این قشر انجام داده است.

قندالی بابیان اینکه این اعتبار در قالب تسهیلات با کارمزد 10 درصد برای عشایر ارائه می شود، اعلام کرد: در شش ماه ابتدای سال 420 میلیارد تومان از این تسهیلات و در نیمه دوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 419 پروژه در حوزه عشایری کشور/ آب مورد نیاز تأمین می شود

اجرای 419 پروژه در حوزه عشایری کشور/ آب مورد نیاز تأمین می شود