مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 10:052020-02-06اقتصادي

اجرای طرح تشدید نظارت بر ناوگان اتوبوس جاده ای همدان درایام نوروز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده پیش از ظهر پنج شنبه در نشست هماهنگی امور راهداری و مسافر که در آستانه سال جدید و در جمع معاونان و رؤسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان برگزار شد، گفت: طرح تشدید نظارت بر ناوگان اتوبوسی جاده ای با هدف افزایش ایمنی سفرهای ناوگان و با تعامل مشترک راهداری و پلیس با شدت و سرعت بیشتری اجرا می شود.

مدیرکل راهداری استان همدان به تصادفات بخش ناوگان عمومی و اجرای دستورالعمل های ارسالی اشاره کرد و یادآور شد: اگر تصادفی حادث شود و علل و عوامل آن ناشی از عدم نظارت کافی باشد، باید پاسخگو باشیم.

پناهنده با اشاره به ضرورت استفاده از گشت های راهداری عنوان کرد: هیچ بهانه ای برای ضعف کاری قابل توجیه نیست و اتفاقات و حوادث در ناوگان عمومی باید قبل از اتفاق پیشگیری شود.

پناهنده اضافه کرد: رؤسای شهرستان ها باید اکیپ های فعال خود را موظف به اطلاع رسانی به موقع کنند چراکه عدم اطلاع مسئولان از مسائل کاری و اتفاقات، ناشی از ضعف کاری محسوب می شود.

وی افزود: برای جلوگیری از تصادفات ناوگان حمل و نقل عمومی باید تمهیدات لازم برای استراحت رانندگان، معافیات فنی، الصاق شماره تماس شرکت ها و رانندگان و سایر اموری که درصد ایمنی ناوگان عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تشدید نظارت بر ناوگان اتوبوس جاده ای همدان درایام نوروز

اجرای طرح تشدید نظارت بر ناوگان اتوبوس جاده ای همدان درایام نوروز