مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 10:252020-02-06حوادث

شناسایی عامل انتشار خبر کذب ورود ویروس کرونا به بندرعباس


رییس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی عامل انتشار خبر کذب ورود ویروس کرونا به بندرعباس خبر داد و گفت هیچگونه مورد بیماری از این ویروس در استان هرمزگان مشاهده نشده است.

- ایسنا/هرمزگان رییس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی عامل انتشار خبر کذب ورود ویروس کرونا به بندرعباس خبر داد و گفت هیچگونه مورد بیماری از این ویروس در استان هرمزگان مشاهده نشده است.

سرهنگ علی اصغر افتخاری صبح امروز(17 بهمن) در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار کرد: طی انتشار یک خبر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مبنی بر انتشار ویروس کرونا در بندرعباس و بستری این فرد در بیمارستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول بیان کرد: به محض رویت این خبر در فضای مجازی بلافاصله با دانشگاه علوم پزشکی تماس گرفته شد و در خصوص این خبر گفتگو شد این شایعه را تکذیب کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع و جهت جلوگیری از تشویش اذهان عمومی و همچنین سوء استفاده برخی افراد، کارشناسان این پلیس کمتر از 1 ساعت موفق به شناسایی انتشار دهندگان این خبر کذب در فضای مجازی شدند.

افتخاری افزود: پس از شناسایی با هماهنگی مقام قضایی افراد مذکور به این پلیس احضار که پس از انجام مصاحبه متوجه اشتباه خود شده و اظهار ندامت و پشیمانی کردند که پرونده با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی عامل انتشار خبر کذب ورود ویروس کرونا به بندرعباس

شناسایی عامل انتشار خبر کذب ورود ویروس کرونا به بندرعباس