مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 11:162020-02-06سياسي

سردار غیاثی راد: انتخابات اوج مردم سالاری دینی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرتیپ پاسدار داود غیاثی راد روز پنجشنبه درهمایش یادیاران در حسینیه بیت تاریخی امام راحل در خمین افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات پیام انقلاب امام خمینی(ره) را بیشتر به ملتهای جهان صادر می کند.

وی با اشاره به شهادت سپهبد سلیمانی گفت: شهید سلیمانی دارای وجهه ای بین المللی بود و همان گونه که سالار شهیدان برای همه ملت های آزاده جهان قابل احترام است، شهید سلیمانی نیز حامی مردم مظلوم منطقه بود.

سرتیپ پاسدار غیاثی راد افزود: ویژگی های بی نظیر شهید سلیمانی از اخلاص این سردار شهید سرچشمه گرفته است چراکه او خود را سرباز ولایت می دانست و دارای شخصیتی فاطمی با ارادت کامل به صدیقه کبری (س) بود و به تاسی از این بانوی بزرگوار وصیت کرد که قبرش بی عنوان و نشان باشد.

وی خواستار هوشیاری مردم شد و اظهار داشت: اسراییل براساس نظریه فرانسیس فوکویاما به امپراطوری رسانه ای جهان اعلام می کند که واژه امام را در اخبار خود به کار نبرند چراکه بعد از این کلمه امت و ولایت فقیه مطرح می شود.

سرتیپ پاسدار غیاثی راد گفت: یکی از اندیشمندان انگلستان با دلایل علمی و پس از بررسی شخصیت حضرت مریم و زنان نام آور جهان؛ حضرت فاطمه (س) را به عنوان وحدت جهان و اسوه زنان بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار غیاثی راد: انتخابات اوج مردم سالاری دینی است

سردار غیاثی راد: انتخابات اوج مردم سالاری دینی است