مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 11:352020-02-06اقتصادي

وزیر اقتصاد وضعیت وقفی بودن بانک ملی همدان را بررسی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا در این بازدید استاندار همدان و مدیرعامل بانک ملی، فرهاد دژپسند را همراهی و مسوولان استانی جزییات پرونده را تشریح می کردند.

پیشتر مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان از نهایی شدن فرایند الحاق بخشی از ساختمان مرکزی بانک ملی به بقعه شاهزاده حسین(ع) خبر داده و اعلام کرده بود که برای اینکار نیازمند اجازه و امضای شخص وزیر اقتصادی و دارایی هستیم.

حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی اظهار داشت: پرونده شاهزاده حسین (ع) و بانک ملی همدان پس از کش و قوس فراوان با وساطت استاندار به نتیجه رسید و گره از مشکلاتش باز شده است.

به گفته وی جلسه ای با حضور مسوولان استان به ریاست وزیر اقتصادی و دارایی برای کسب تکلیف درباره بازپس گیری حقوق از دست رفته بقعه شاهزاده حسین(ع) برگزار و توافق هایی حاصل شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: مقرر شده تا قسمتی از بنای بانک که مربوط به بخش ارزی است در اختیار بقعه قرار گیرد تا از سمت خیابان اکباتان و میدان امام خمینی(ره) دو مسیر به سمت امامزاده گشوده شود که تهیه نقشه زمان زیادی را گرفت تا اینکه در ماهه های اخیر طی یک صورتجلسه این موارد برای تایید نهایی به وزارت اقتصادی و دارایی ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد وضعیت وقفی بودن بانک ملی همدان را بررسی کرد

وزیر اقتصاد وضعیت وقفی بودن بانک ملی همدان را بررسی کرد