مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 11:452020-02-06سياسي

ایجاد تفرقه میان مسلمانان، راهکار غرب برای مقابله با اسلام


استاد دروس عالی حوزه علمیه خراسان گفت: غرب توانایی مقابله با دین اسلام را ندارد، لذا راهکار غرب برای مقابله با اسلام، ایجاد تفرقه و جنگ بین مسلمانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد هادی مشیری در نشست تخصصی افغانستان و ضرورت عمل به اندیشه های امام خمینی (ره) که ظهر امروز در مؤسسه تبیان در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی در 1400 سال اخیر بی سابقه و یگانه بوده است و سیاستمداران جهان عمومأ اندیشه های ثابتی ندارند، اما برعکس این افراد، امام خمینی (ره) دارای اندیشه ثابتی در طول مبارزات خود بود.

استاد دروس عالی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه امام خمینی (ره) افکار، گفتار و کردار یکسانی داشت، افزود: در واقع شعار و رفتار ایشان یکی بود.

به عنوان مثال اگر امام خمینی (ره) شعار اتحاد جهان اسلام می داد، در حقیقت نیز به دنبال ایجاد آن اتحاد و همبستگی بین مذاهب اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه راه امام خمینی (ره) چیزی جز قرآن و سنت نبود، تصریح کرد: اندیشه اتحاد، عزت و تکریم بشریت، نفی سلطه کفار بر مسلمین، اتحاد جوامع اسلامی و مقاومت و جهاد از اندیشه های مختلف امام خمینی (ره) بوده که برگرفته از قرآن کریم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تفرقه میان مسلمانان، راهکار غرب برای مقابله با اسلام

ایجاد تفرقه میان مسلمانان، راهکار غرب برای مقابله با اسلام