مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 12:052020-02-06اقتصادي

تمام توجه آمریکا بر روی محدود کردن صادرات نفت ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، دی ماه گذشته جلسه استاندار همدان با وزیر امور اقتصادی و دارایی پیرامون وضعیت تصرف املاک آستان شاهزاده حسین (ع) در محل وزارتخانه برگزار شد.

در این جلسه برای دسترسی به امامزاده شاهزاده حسین (ع) در بخش هایی از اراضی موقوفی که در تصرف بانک ملی است تصمیماتی لحاظ و مقرر شد علاوه بر ورودی امامزاده از خیابان شهدا، از میدان امام خمینی (ره) و خیابان اکباتان نیز دسترسی به رواق شاهزاده حسین (ع) ممکن شود.

بر همین اساس فرهاد دژپسند ظهر پنج شنبه در بازدید از ساختمان بانک ملی طی جلسه ای به بررسی وضعیت آستان شاهزاده حسین (ع) همدان که ساختمان بانک ملی در املاک آن ساخته شده است پرداخت.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین در جمع خبرنگاران پیرامون بودجه 99 با بیان اینکه بودجه در دست بررسی است و در صورت نهایی شدن و بررسی آن توسط مجلس شورای اسلامی نظر خود را اعلام می کنیم از اصلاح نظام بانکی و راه اندازی سامانه اموال مازاد بانک ها خبر داد و گفت: این سامانه هم اکنون فعال شده است و در حال حاضر 2 هزار میلیارد در این سامانه ثبت شده که یک هزار میلیارد تومان مؤثر واقع شده است.

دژپسند بابیان اینکه واگذاری دارایی ها و اموال مازاد بانک های دولتی پیگیری می شود، گفت: نا ترازی بانک ها نیز در دست پیگیری است و در این راستا برنامه های خوبی تدوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام توجه آمریکا بر روی محدود کردن صادرات نفت ایران است

تمام توجه آمریکا بر روی محدود کردن صادرات نفت ایران است