مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 12:402020-02-06اقتصادي

برنامه وزارت ارتباطات برای توسعه صادرات/ حضور در بازار 6 کشور


معاون نوآوری و فناوری وزیر ارتباطات از برنامه های این وزارتخانه برای توسعه صادرات و حضور پررنگ در نمایشگاههای صادراتی خبر داد و گفت: زمینه حضور در بازار فناوری اطلاعات 6 کشور فراهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید ستار هاشمی در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو) گفت: با توجه به ظرفیتی که در کشور وجود دارد و توانایی و تخصص جوانان ما، باید نگاه ویژه ای به بازار منطقه صورت گیرد تا بتوانیم محصولات کیفی خود را در لایه خدمات و زیرساخت به بازارهای منطقه و پس از آن به بازارهای دیگر کشورها، عرضه کنیم.

وی با اشاره به حضور موفق ایران در کشور افغانستان گفت: برنامه ریزی هایی برای حضور در بازار عمان و قطر داریم و البته برای بازار عراق نیز اقداماتی انجام داده بودیم، اما با توجه به ناامنی هایی که در این کشور وجود داشت این موضوع به تعویق افتاد ولی در آذربایجان و ترکیه نیز ظرفیت حضور داریم.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: به رغم نوسانات ارزی، به لحاظ کمی و کیفی امکان رقابت داریم و باید تمهیدات لازم را برای توسعه تعاملات و صادرات بیندیشیم.

وی با تاکید بر اینکه نکته مهم در بحث نمایشگاهها ایجاد تعامل است، گفت: باید تعاملات تجاری با شرکت های توانمند منطقه ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه وزارت ارتباطات برای توسعه صادرات/ حضور در بازار 6 کشور

برنامه وزارت ارتباطات برای توسعه صادرات/ حضور در بازار 6 کشور