مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 14:352020-02-06سياسي

تصفیه خانه آب شرب سلماس به بهره برداری رسید


همزمان با چهل و یکمین دهه فجر انقلاب اسلامی و باحضور معاون آب و آبفای وزارت نیرو، تصفیه خانه آب شرب سلماس به بهره برداری رسید.

- ایسنا/آذربایجان غربی همزمان با چهل و یکمین دهه فجر انقلاب اسلامی و باحضور معاون آب و آبفای وزارت نیرو، تصفیه خانه آب شرب سلماس به بهره برداری رسید.

تقی زاده خامسی معاون آب و آبفای وزیر نیرو امروز 17 بهمن ماه با سفر به آذربایجان غربی در آیین افتتاح تصفیه خانه سلماس با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: قبل از انقلاب 29 تصفیه خانه آب وجود داشت که امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی 150امین تصفیه خانه کشور در سلماس به بهره برداری می رسد.

تقی زاده بیان کرد: تصفیه خانه آب شرب سلماس پس از 6 سال با اعتبار 67 میلیارد تومان که 37 میلیارد تومان آن آورده بخش خصوصی است، آماده بهره برداری شده است.

وی افزود: با بهره برداری از این تصفیه خانه، 160 هزار نفر مردم سلماس از آب کیفی بهره مند شدند.

معاون وزیر نیرو اظهار کرد: قبل از انقلاب فقط 4 تصفیه خانه فاضلاب شهری در کشور وجود داشت که در حال حاضر به 232 فاضلاب شهری رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: 64 تصفیه خانه فاضلاب در دولت یازدهم و دوازدهم احداث شده است و 64 تصفیه خانه دیگر نیز تا پایان این دولت به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه آب شرب سلماس به بهره برداری رسید

تصفیه خانه آب شرب سلماس به بهره برداری رسید