مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 14:452020-02-06اقتصادي

درددل های یک تولیدکننده با وزیر صمت: به جای دخالت، از تولید حمایت کنید


مدیرعامل یک مجموعه تولیدی خطاب به وزیر صمت گفت: بروکراسی اداری را کم کنید، همچنین از وضع قوانین جدید پرهیز کنید و در فعالیت های بخش خصوصی کمتر دخالت کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عصر امروز وزیر صنعت ، معدن و تجارت از کارخانه ظریف مصور شهرکرد بازدید کرد و در یک جلسه یک ساعته پای درددل های مدیرعامل این کارخانه نشست.

محمدعلی رجالی زاده با بیان اینکه هیچ مشکل لاینحلی در بروجن نداریم، گفت: اداره واحدهای تولیدی در این شهرستان با بخش خصوصی است.

مدیرعامل کارخانه ظریف مصور ادامه داد: به علت عدم بازدهی برخی کارخانه ها بانک ها تمایل ندارند به واحدهای تولیدی تسهیلات بدهند، بهره بالای تسهیلات بانکی نیز یکی دیگر از مشکلات تولیدکنندگان است.

انتقاد از افزایش 30 درصدی مالیات در بودجه98/ عدم حمایت دولت از بخش خصوصی وی با انتقاد از افزایش 30 درصدی مالیات در بودجه 98، افزود: این افزایش در حالیست که صنعت نتوانسته حتی یک درصد رشد کند.

رجالی زاده تاکید کرد: با وعده و وعید نمی توان کشور را اداره کرد، برای کمک به تولیدکنندگان باید قانون اجبار عرضه کالا در بورس برداشته شود و زمانی که دولت هیچ حمایتی از بخش خصوصی نمی کند نمی تواند برکالاهای تولیدی قیمت گذاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درددل های یک تولیدکننده با وزیر صمت: به جای دخالت، از تولید حمایت کنید

درددل های یک تولیدکننده با وزیر صمت: به جای دخالت، از تولید حمایت کنید