مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 16:002020-02-06سياسي

گره گشایی و درمان مشکلات اقتصادی نیازمند نسخه ای بومی است


رییس قوه قضاییه با تأکید بر لزوم تلاش ویژه برای رفع مشکلات مردم، گفت: گره گشایی و درمان مشکلات اقتصادی نیازمند نسخه ای بومی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید ابراهیم رییسی عصر پنج شنبه در شورای اداری استان بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و سایر مسئولان اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: باید پیشرفت مبتنی و متکی به توان و تخصص داخلی باشد.

وی با تأکید بر پیشرفت بر اساس توانمندی داخلی گفت: اگر بخواهیم پیشرفته شویم باید پیشرفت مبتنی و متکی به توان و تخصص داخلی باشد، نسخه ای شفابخش برای پیشرفت کشور در ورای مرزها وجود ندارد.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: بدون توانمندی در حوزه های مختلف اقتصادی پیشرفته نمی شود، همان گونه که در بعد هسته ای و دفاعی با تکیه به توان نیروهای بومی به پیشرفت دست یافته ایم، گره گشای و درمان مشکلات اقتصادی نیز نسخه ای بومی است.

رییسی اضافه کرد: جوانان با تکیه به توان خود در بخش های هسته ای و دفاعی پیشرفت کردند، بیگانگان نه تنها در صنعت هسته ای برای کمک به ما گامی برنداشتند بلکه جلو ما را گرفتند تا در صنعت هسته ای و موشکی نتوانیم بومی سازی کنیم.

رییس قوه قضاییه، پیام موشکی ایران را برای دنیا، اقتدار آفرین دانست و تأکید کرد: تکیه به خود و نیروی داخل اقتدارزا است که در توانمندی موشکی محق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی و درمان مشکلات اقتصادی نیازمند نسخه ای بومی است

گره گشایی و درمان مشکلات اقتصادی نیازمند نسخه ای بومی است