مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 17:172020-02-06سياسي

طرح بوم گردی عشایری استان اردبیل در خلخال راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ، فریبا محمدلو پنجشنبه در آیین افتتاح نخستین طرح بوم گردی عشایری خلخال در روستای کلستان علیا خلخال افزود: اجرای طرح های بوم گردی در مناطق عشایرنشین استان از اهداف و برنامه های استانداری است.

وی گفت: اولین طرح بوم گردی و گردشگری عشایری شهرستان خلخال توسط مدیرعامل صندوق خرد زنان عشایری روستای کلستان راه اندازی شده و امروز به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح شد.

وی به اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و افزود : با انجام رایزنی های لازم امیدوار به افزایش میزان سهمیه استان اردبیل در طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار و پربارتر شدن اجرای این طرح خواهیم بود.

محمدلو گفت:طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار با محوریت ایجاد و راه اندازی الگوی نوین در مشاغل خانگی و به کارگیری ظرفیت حداکثری بانوان در شکوفایی اقتصادی خانواده ها در حال اجرا در مناطق مختلف این استان است.

عادل خلیلی سرپرست اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خلخال نیز گفت: مجوز راه اندازی 11 طرح بوم گردی روستایی در این شهرستان صادر شده است.

او افزود: در حال حاضر اقامتگاه بوم گردی روستای کزج از توابع بخش خورش رستم خلخال به عنوان اولین اقامتگاه متمرکز درون روستایی با 14 باب واح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بوم گردی عشایری استان اردبیل در خلخال راه اندازی شد

طرح بوم گردی عشایری استان اردبیل در خلخال راه اندازی شد