مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 17:172020-02-06ورزشي

رقابت های مچ اندازی قهرمانی باشگاه های شرق کشور در زاهدان برگزار شد


غفور نارویی روز پنجشنبه در حاشیه این رقابت ها در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها در 2 گروه آقایان و بانوان در رده سنی مختلف در سرسرای شهرداری زاهدان برگزار شد.

وی ادامه داد: باشگاه های منتخب شهرهای زابل، زاهدان، خاش، ایرانشهر در بخش آقایان با هم به رقابت پرداختند و استان های خراسان جنوبی و کرمان در بخش آقایان به دلیل برخی مشکلات از آمدن به این دوره از رقابت ها انصراف دادند.

دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان گفت: این رقابت ها در بخش آقایان با 78 شرکت کننده امروز به کار خود پایان داد و فردا در بخش بانوان این رقابت انجام خواهد شد.

وی هدف از برگزاری رقابت های مچ اندازی را گرامیداشت دهه مبارک فجر و توسعه ورزش مچ اندازی دانست و افزود: امیدواریم روز به روز شاهد رشد و توسعه این ورزش در سیستان و بلوچستان باشیم.

نارویی گفت: مچ اندازی یکی از ورزش های مهیج در حوزه بدن سازی است که در بخش بانوان با مجوز رسمی برگزار می شود.

وی بیان کرد: هم اینک 100 باشگاه فعال بدنسازی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند که زمینه ساز فعالیت حدود پنج هزار ورزشکار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا بیش از 46 هزار ورزشکار در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان سازماندهی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت های مچ اندازی قهرمانی باشگاه های شرق کشور در زاهدان برگزار شد

رقابت های مچ اندازی قهرمانی باشگاه های شرق کشور در زاهدان برگزار شد