مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 17:252020-02-06ورزشي

حجاب ورزشکاران بانوی ایران به الگوی دنیا تبدیل شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مهین فرهادی زاد، روز پنجشنبه در دومین همایش بزرگ بانوان رزمی کار کرمان با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم و سرآمد آنها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و تبریک به مناسبت چهل و یکمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی افزود: بانوان کشورهای دیگر با تبعیت از حجاب ورزشکاران ایرانی در بازی ها حضور می یابند که این امر الگوسازی ورزش ایران را در دنیا نمایش می دهد.

وی اظهار داشت: عرصه ورزش و به ویژه بخش بانوان به عنوان یکی از عرصه های مهم اجتماعی امروزه علاوه بر اینکه توانسته موقعیت اجتماعی خود را حفظ کند، به شدت در صدور انقلاب کمک کرده است.

معاون امور توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: نقش زنان در جامعه به عنوان محور اصلی و در خانواده به عنوان الگوی اصلی تلقی می شودو وزارت ورزش و جوانان برنامه های کشور را حول فعالیت های ورزش همگانی برنامه ریزی کرده و به حوزه قهرمانی نیز توجهی ویژه می شود.

وی اضافه کرد: ورزش جمهوری اسلامی و بانوان بر نقش سلامت محور، فعالیت همگانی و سرآمد، ورزش همگانی و فعالیت های قهرمانی تأکید دارد که این نقش ها در استان کرمان هم اینک پررنگ ارزیابی می شود.

کسب چهار سهمیه المپیک و 9 سهمیه پاراالمپیک بانوان ایران فرهادی زاد افزود: هم اکنون کسب چهار سهیمه المپیک و 9 سهمیه پارالمپیک را در بخش ورزش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب ورزشکاران بانوی ایران به الگوی دنیا تبدیل شده است

حجاب ورزشکاران بانوی ایران به الگوی دنیا تبدیل شده است