مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 18:152020-02-06سياسي

گفته های فریدون صدیقی از تکنیک های سوژه یابی


فریدون صدیقی در کارگاه آموزشی «تکنیک های سوژه یابی و سوژه سازی» به معرفی روش های اصول یافتن سوژه خوب و چگونگی انتشار یک سوژه در رسانه پرداخت و تجربه های ماندگار خود در طول حدود نیم قرن روزنامه نگاری را بیان کرد.

- ایسنا/اصفهان فریدون صدیقی در کارگاه آموزشی تکنیک های سوژه یابی و سوژه سازی به معرفی روش های اصول یافتن سوژه خوب و چگونگی انتشار یک سوژه در رسانه پرداخت و تجربه های ماندگار خود در طول حدود نیم قرن روزنامه نگاری را بیان کرد.

امروزه یافتن موضوعی برای تهیه خبر و گزارش شاید از اصلی ترین امور سردبیران و دبیران سرویس ها باشد و در این میان به طور قطع رسانه ای موفق خواهد بود که بتواند موضوعات تازه و مهم و به عبارت دیگر دارای ارزش های خبری را به مخاطبان ارائه کند؛ موضوع یابی محصول تعقیب عمقی و خبری هر پدیده است.

بدون شک به دنبال تهیه خبر، مصاحبه و یا گزارش بودن با وجود نداشتن موضوع مورد نظر، کاری بیهوده است؛ چرا که باید از ابتدا تمام زوایا و مسیر حرکت خبرنگار مشخص باشد.

مشاهده همراه با تعمق و تفکر به یافتن سوژه منجر می شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتابخانه مرکزی اصفهان صبح تا عصر امروز (پنجشنبه- 17 بهمن ماه) به همت فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان، میزبان برپایی کارگاه آموزشی تکنیک های سوژه یابی و سوژه سازی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفته های فریدون صدیقی از تکنیک های سوژه یابی

گفته های فریدون صدیقی از تکنیک های سوژه یابی