مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 19:072020-02-06سياسي

فرمانده ناجا: کشورهای تروریست گرفتار ظلم خود خواهند شد


سردار حسین اشتری شامگاه پنجشنبه در سالگرد شهادت حجت الاسلام سید حسن طباطبایی نسب و یادواره 40 شهید روستای نیسیان اردستان، به توطئه های دشمنان اشاره کرد و افزود: شهدای عزیز ما با نثار خون پاک خود برای ایران اسلامی عزت و عظمت و امنیت پایدار آفریدند.

وی با تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز قدرت مقاومت و امنیت کشور مرهون خون شهداست و از جمله از نیروی انتظامی هشت هزار شهید در دوران دفاع مقدس و پنج هزار شهید پس از جنگ و در راه دفاع از امنیت کشور به شهادت رسیدند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اضافه کرد: مردم قدردان شهدا هستند زیرا اگر نبودند شهدایی که با نثار خون خود برای ایران امنیت و افتخار آفریدند، ما امروز از امنیت پایدار برخوردار نبودیم و نمی توانستیم پیشرفت داشته باشیم.

وی یادآور شد: شهدا ی ما راهی را رفتند که امام حسین (ع) رفت و ما هم باید راه آنها را ادامه بدهیم؛ چنان که 220 هزار شهید دفاع مقدس در وصیت نامه های خود هر یک دست کم سه بار بر پیروی از ولایت تاکید کردند که این رمز موفقیت ماست.

اشتری با اشاره به شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد: در هر آیینی یاد این شهید مدافع امنیت کشور و حرم اهل بیت (ع) گرامی داشته شود که 40 سال برای امنیت کشور تلاش کرد، افتخار آفرید و موجب عزت مسلما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ناجا: کشورهای تروریست گرفتار ظلم خود خواهند شد

فرمانده ناجا: کشورهای تروریست گرفتار ظلم خود خواهند شد