مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 19:352020-02-06سياسي

معاون رییس جمهوری: نسل جوان با آرمان های شهدا آشنا شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا حسینعلی امیری پنجشنبه شب در هفدهمین یادواره شهدای منطقه کوی مشروطه دشت آزادگان اظهارداشت: انسان مقابل مردم دشت آزادگان و سوسنگرد احساس کوچکی می کند چراکه در دوران دفاع مقدس با ایثارگری و شهادت از خاک این میهن اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: در نگاه توحیدی، بینش الهی و آموزه های دینی زمانی می توانیم مکتبی را ماندگار کنیم که آن کار برای رضای خداوند باشد در غیر این صورت تمامی کارها در گذر زمان به فراموشی سپرده می شوند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری بیان کرد: اعمالی برای انسان ماندگار می شوند که بر مبنای حق و حقیقت باشند همانگونه که قیام امام حسین(ع) بر حق بود و در تاریخ ماندگار شد.

وی با بیان اینکه جان یکی از سرمایه های عظیم انسان بوده و درصورت نثار در راه خدا در تاریخ ماندگار می شود، افزود: حضور مردم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا پس از 30 سال نشان از بر حق بودن شهدای کوی مشروطه دشت آزادگان است.

امیری با اشاره به حضور مردم دشت آزادگان در جبهه های نبرد حق علیه باطل و پذیرایی آنها از رزمندگان افزود: تقدیم یکهزار و 200 شهید، 2 هزار جانباز و 110 آزاده نشان از ارزش های بالای این منطقه است.

وی گفت: باید از شهدا به عنوان الگوی نسل های آینده استفاده کرد و این وظیفه ما است که راه آنها را ادامه داده و آرمان های شهدا را منتقل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهوری: نسل جوان با آرمان های شهدا آشنا شوند

معاون رییس جمهوری: نسل جوان با آرمان های شهدا آشنا شوند