مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 21:102020-02-06سياسي

نباید فریب جنگ روانی و تبلیغات شب انتخابات را خورد


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نباید افرادی را انتخاب کرد، که می خواهند، با فریب و جنگ روانی در شب انتخابات پیروز میدان شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد رضا نقدی غروب پنجشنبه در جمع اساتید و بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن طی سخنانی با اشاره به انتخابات پیش رو بر در نظر گرفتن معیارهای ارائه شده از سوی مقام معظم رهبری گفت: نباید افرادی را انتخاب کرد، که می خواهند، با فریب و جنگ روانی در شب انتخابات پیروز میدان شوند.

وی افزود: باید افرادی شجاع، دلیر و سالم در کشور خدمت کنند، نه افراد ترسو که مقابل استکبار و نظام سلطه بترسند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی در کشور دانست و اضافه کرد: انتخاب و اداره کشور به دست خود ما سپرده شده و می توانیم با انتخاب درست مسیر درست را برای کشور به ارمغان آوریم.

نقدی بر پرهیز از طی مسیر دموکراسی غربی در کشور تاکید کرد و گفت: امروز تمام ارکان انقلاب اسلامی بر همان پایه های اولیه استوار است، در هیچ کجای دنیا چنین انقلابی نداشته و نخواهیم داشت، انقلاب اسلامی ایران تمامی خصوصیت خود را از لحاظ ارزش ها، اصالت ها، اصول و ارکان داشته و دارد و علی رغم تمام تلاش دشمنان از مسیر خود منحرف نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید فریب جنگ روانی و تبلیغات شب انتخابات را خورد

نباید فریب جنگ روانی و تبلیغات شب انتخابات را خورد