مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 07:252020-02-07سياسي

وضعیت جاده ساحلی و آب دو مشکل مهم شهرستان دیر است


فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه جاده ساحلی و آب را از معضلات شهرستان دانست ، گفت: اقداماتی در زمینه جاده ساحلی انجام شده و موضوع را به استاندار منتقل کرده ایم که با سازمان راهداری کشور هماهنگی لازم صورت گرفته و پیگیر کار هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، کریم علی حسنی شامگاه پنجشنبه در جمع مردم روستای مغدان، اظهار داشت: رژیم طاغوت، مردم و منافع مردمی را نمی دید اما آنان با اتحاد و انسجام به خواسته های خود رسیدند و خواسته های مردم در ایجاد انقلاب اسلامی مؤثر بود.

فرماندار شهرستان دیر افزود: برای حفظ انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور نیاز به اتحاد و همبستگی داریم که باید به دور از هیاهوهای گروه های سیاسی کار کنیم و با درک شرایط کشور به فعالیت بپردازیم زیرا دولت در بدترین شرایط قرار گرفته و در حال جنگ اقتصادی است.

وی  با تأکید بر درک شرایط کشور توسط مردم و مسؤولان ابراز داشت: مردم حامی و همراه مسؤولان هستند و این مسؤولیت مدیران را بیشتر کرده که با دست خالی کار کنند.

علی حسنی گفت: 12 میلیارد ریال در روستای مغدان هزینه شده و در سال 98 نیز 17 میلیارد ریال در اختیار دهیاری قرار گرفته که 5.

7 میلیارد ریال در زمینه برق رسانی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت جاده ساحلی و آب دو مشکل مهم شهرستان دیر است

وضعیت جاده ساحلی و آب دو مشکل مهم شهرستان دیر است