مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 07:252020-02-07فرهنگي

از کلیشه «مردن در آب مطهر» تا «خروج» حاتمی کیا


در سومین روز از اکران فیلم های جشنواره فجر در قم دو فیلم «مردن در آب مطهر» به کارگردانی نوید محمودی و «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا اکران شد و استقبال تماشاگران از فیلم «خروج» بی نظیرترین استقبال نسبت به فیلم های اکران شده در این سه روز بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم در سومین روز از اکران فیلم های جشنواره فجر در قم دو فیلم مردن در آب مطهر به کارگردانی نوید محمودی و خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا اکران شد.

مردن در آب مطهر شاهد تعدادی صندلی خالی در سینما بود ولی خروج نه تنها تمام صندلی های سالن را پر از تماشاچی دید بلکه نظاره گر تعدادی صندلی در ابتدا و انتهای سالن برای جای دادن مهمانان بیشتر بود.

مردن در آب مطهر پنجمین اثر نوید محمودی پس از ساخت فیلم های چند متر مکعب عشق ، رفتن ، رونا و شکستن همزمان بیست استخوان است.

جمشید محمودی تهیه کننده این فیلم و بازیگران آن علی شادمان، ندا جبراییلی، متین حیدرنیا، صدف عسگری، سوگل خلیق، علیرضا آرا، امیررضا رنجبران، خیام وقار، پیمان مقدمی، مهتاب جعفری، فرید اسحاقی، فاطمه شکری، محیا رضایی، فاطمه میرزایی و علیرضا مهران هستند.

مردن در آب مطهر مشکلات و مسائلی که پیش روی جوانان مهاجر افغانی قرار دارد را پردازش می کند، داستانی که پیش از این هم در تولیدات برادران محمودی شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کلیشه «مردن در آب مطهر» تا «خروج» حاتمی کیا

از کلیشه «مردن در آب مطهر» تا «خروج» حاتمی کیا