مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 09:062020-02-07ورزشي

گروه داوری دیدار داماش و گل ریحان البرز مشخص شد


مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اسامی داوران قضاوت کننده هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته اول از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام شد که سیدرضا مهدوی نیز بازی تیم های داماش و گل ریحان البرز را قضاوت می کند.

علیرضا وهابی افزود: با توجه به اعلام کمیته داوران، سیدرضا مهدوی به عنوان داور وسط در دیدار تیم های داماش و گل ریحان البرز حضور دارد، احد سلطانی و محمدصالح عرب آبادی نیز به عنوان کمک داور در این بازی حضور می یابند.

وی ادامه داد: همچنین مهرداد خسروی به عنوان داور چهارم و رامین عرفانیان نیز به عنوان ناظر گروه داوری در دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و گل ریحان البرز حضور خواهند یافت.

وی گفت : تیم های فوتبال داماش و گل ریحان البرز عصر روز شنبه (فردا) از ساعت 14 در هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار می گیرند.

وی به گروه داوری بازی تیم های ملوان بندرانزلی با مس کرمان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این دو تیم نیز در همین تاریخ در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم خواهند رفت که رضا عادل به عنوان داور، این دیدار را قضاوت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه داوری دیدار داماش و گل ریحان البرز مشخص شد

گروه داوری دیدار داماش و گل ریحان البرز مشخص شد