مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 09:062020-02-07ورزشي

نگاهی به عملکرد تیم هندبال زاگرس در لیگ برتر


لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور امسال با شیوه جدیدی برگزار شد، این رقابت ها امسال و برخلاف فصل گذشته با شرکت 11 تیم و در قالب 2 گروه پنج تیمی برگزار و مقرر شد در پایان مرحله گروهی از هر گروه چهار تیم و در مجموع هشت تیم به دور دوم راه پیدا کنند.

براساس قرعه کشی انجام شده تیم های نیروی زمینی کازرون، ذوب آهن اصفهان، زاگرس اسلام آبادغرب، سربداران سبزوار، ذغال سنگ طبس و ستارگان دشستان در گروه اول و مس کرمان، فولاد مبارکه سپاهان، فراز بام دهدشت، نفت و گاز گچساران و خیبر اراک نیز در گروه دوم قرار گرفتند.

آغاز مسابقات زاگرس در لیگ برتر با پیروزی مقابل نماینده طبس مسابقات این فصل لیگ برتر هندبال از روز 24 مرداد آغاز و یک روز بعد در آخرین دیدار این هفته زاگرس اسلام آبادغرب با حساب 31 بر 22 مقابل مهمان خود ذغال سنگ طبس صاحب برتری شد.

در هفته دوم اما نماینده اسلام آبادغرب مقابل میزبان اصفهانی خود تیم ذوب آهن با حساب 27 بر 20 نتیجه را واگذار کرد تا اولین شکست این فصل زاگرسی ها که نایب قهرمانی فصل گذشته را یدک می کشیدند رقم بخورد.

در هفته سوم تیم زاگرس میزبان ستارگان دشستان بود که توانست با ارایه یک بازی منسجم 30 بر 22 مهمان خود را با شکست بدرقه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به عملکرد تیم هندبال زاگرس در لیگ برتر

نگاهی به عملکرد تیم هندبال زاگرس در لیگ برتر