مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 09:252020-02-07سياسي

برگزاری رقابت های قرآنی روستایی و عشایری در میاندوآب


نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی روز جمعه در آیین اختتامیه این رقابت ها با تبیین ارزش ها و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دهه فجر، یادآور قیام ملّت ایران در مقابل ظلم و ستم طاغوت است.

حجت الاسلام رضا میرزایی با بیان اینکه مردم به ویژه روستاییان و عشایر صاحبان اصلی این انقلاب هستند، افزود: تداوم و پویایی نظام مقدّس جمهوری اسلامی در گرو رضایتمندی و حمایت مسوولان از مردم است؛ از این رو رسیدگی به مسایل و مشکلات مردم باید در اولویت تمام امور قرار گیرد.

وی با اشاره به آثار و برکات تلاوت قرآن، اهمیت و فضیلت تدبیر و تفکر در مفاهیم، ترجمه آیات و عمل به کلام وحی الهی در زندگی دنیوی و اخروی انسان ها، اظهار داشت: قرآن نور هدایت و بهترین درمان تالمات روحی انسان هاست و خداوند متعال قرآن را مسیر نجات بشر قرار داده است؛ انسان ها تنها در سایه انس با قرآن و عمل به تعالیم آن صاحب عزت و جلال می شوند.

وی در ادامه دلیل اصلی محبوبیت سردار قاسم سلیمانی را قرآنی بودن زندگی آن شهید بزرگوار دانست و افزود: منش، رفتار و تمام ابعاد زندگی شهید سپهبد سلیمانی، رنگ و بوی قرآنی داشت و این شخصیت آسمانی به برکت قرآن صاحب زندگی و عروج با عزّت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رقابت های قرآنی روستایی و عشایری در میاندوآب

برگزاری رقابت های قرآنی روستایی و عشایری در میاندوآب