مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 12:002020-02-07سياسي

داشتن مجلس قوی باعث عزت و اقتدار ایران اسلامی می شود


داشتن مجلس قوی باعث عزت و اقتدار ایران اسلامی می شود.

- کاشان - امام جمعه موقت کاشان گفت: داشتن مجلس قوی باعث عزت و اقتدار ایران اسلامی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به فرارسیدن یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: در این روز با کمک خداوند ملت ایران توانست رژیم شاهنشاهی را سرنگون کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در مقابل نظام ستمگر شاهنشاهی با دست خالی ایستاد، ابراز داشت؛ تنها مولفه قدرت مردم ایران در پیروزی انقلاب اسلامی وجود یک رهبر هوشیار و شجاع مثل امام خمینی (ره) بود.

امام جمعه موقت کاشان دهه فجر را خشت بنای استقلال و آزادی ملت ایران دانست و تصریح کرد: در طول 41 سال گذشته حضور گسترده مردم در راهپیمایی های 22 بهمن باعث شده است که دشمن در مقابل عظمت ملت ایران تحقیر شود.

وی با بیان اینکه هنر امام خمینی (ره) این بود که مردم ایران را شناخت، خاطرنشان کرد: حلقه واسط اعتمادی که مردم و امام راحل به همدیگر داشتند به واسطه ریشه عمیق و ناگسستنی اعتقادات مذهبی مردم بود.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به آرمانهای امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی در دفاه از مظلوم در برابر ظالم اذعان داشت: تمام اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی منطبق بر فطرت پاک انسان بود به همین جهت این ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشتن مجلس قوی باعث عزت و اقتدار ایران اسلامی می شود

داشتن مجلس قوی باعث عزت و اقتدار ایران اسلامی می شود