مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 12:152020-02-07اقتصادي

فرماندار: میامی کمترین نرخ بیکاری را در استان سمنان دارد


احمد ملایری روز جمعه در جمع نمازگزاران جمعه در مسجد جامع میامی ضمن تبریک دهه فجر افزود: با توجه به ظرفیت های فراوان معدنی،گردشگری و صنایع دستی در سطح شهرستان باید بسترهای توسعه شهرستان فراهم شود.

وی گفت: 93 طرح با اعتباری بالغ بر 71 میلیارد ریال دهه فجر در شهرستان میامی با حضور استاندار سمنان روز یکشنبه 20 بهمن ماه افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

ملایری تصریح کرد: دهه مبارک فجر امسال 76 طرح با اعتبار 570 میلیارد ریال افتتاح و 17 طرح با اعتبار 140 میلیارد ریال در بخش های مختلف کلنگ زنی می شود.

فرماندار میامی اظهار داشت : حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه و انتخابات اسفند مظهر قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی بااشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام است گفت: در جریان قرار گرفتن مردم از دستاوردها و خدمات نظام و دولت ضرورت دارد.

فرماندار میامی گفت: برای معرفی خدمات و تلاش های دولت در شرایط تحریم ها و تنگناها در راستای تداوم طرح های عمرانی و خدماتی به مردم باید تلاش کرد.

فرماندار میامی حضور حداکثری مردم در انتخابات دوم اسفندماه را مهم برشمرد و اظهار داشت: بی طرفی و مشارکت حداکثری در گام دوم انقلاب ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: میامی کمترین نرخ بیکاری را در استان سمنان دارد

فرماندار: میامی کمترین نرخ بیکاری را در استان سمنان دارد