مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 12:202020-02-07ورزشي

1000 مزرعه پرورش میگو در «دیر» افتتاح می شود


با احصاء دوهزار و 234 هکتار از اراضی شهرستان دیر که مقدمات اداری آن پیگیری شده و بالغ بر هزار مزرعه پرورش میگو در آینده افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، کریم علی حسنی امروز در سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه بندر دیر، اظهار داشت: در هر عرصه ای که احزاب و گروه های سیاسی و مسؤولین با هم بوده اند، موفقیت شیرین تر و دلچسب تر است.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه علی رغم مشکلاتی که از ناحیه دشمن برای کشور به وجود آمده است، در این دولت کارهای بزرگی در عرصه های مختلف صورت گرفته است، افزود: امسال در دهه فجر بالغ بر 88 پروژه عمرانی افتتاح شده یا در روزهای آینده افتتاح می شود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 46 درصد پیشرفت داشته ایم.

وی ادامه داد:  همچنین عملیات اجرایی 9 پروژه در این ایام آغاز می شود که  در مجموع بالغ بر 96 میلیارد تومان پروژه های دهه فجر افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

علی حسنی یادآور شد: کارخانه تولید گوگرد، بازسازی و افتتاح زیرساخت های ورزشی و شهری، گلخانه ها و خدمات بنیاد مسکن و شهرداری ها و دهیاری و بهره برداری از ساختمان های اداری بخشی از پروژه های عمرانی شهرستان دیر در دهه فجر است.

وی گفت: علاوه بر پروژه های عمرانی در زمینه فرهنگی، اجتماعی، هنری و دیدار با خانواده های معظم شهدا و نشست با مردم نیز برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 مزرعه پرورش میگو در «دیر» افتتاح می شود

1000 مزرعه پرورش میگو در «دیر» افتتاح می شود