مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 12:402020-02-07سياسي

دشمن از جمعیت گسترده در انتخابات ترس دارد


امام جمعه موقت پل سفید سوادکوه با بیان اینکه دشمن از جمعیت گسترده در انتخابات ترس دارد از 2 آزمون پیش رو ملت ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت الاسلام رمضان اسکندری در خطبه های نماز جمعه پل سفید سوادکوه با تبریک دهه فجر و با تفسیر و تبیین سوره فجر، گفت: سوره فجر با چند قَسم آغاز شد و فجر، طلوع نور است و تفاسیر مختلفی در کتب دینی بیان شد.

امام جمعه موقت پل سفید سوادکوه با بیان اینکه عمل به قرآن یکی از وظایف ما است، افزود: تلاوت و فهم قرآن دارای پاداش هایی است ولی عمل به آن دارای ابعاد مختلفی است.

وی با تقدیر از برگزاری عزاداری های مختلف در ایام فاطمیه شهرستان سوادکوه، خاطر نشان کرد: زنده نگهدشاتن اعیاد و وفات اهل بیت(ع) یکی از وظایف ما در زمان غیبت است و ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) را در پیش داریم و دوستداران ایشان به فرمایش امام صادق(ع)، شیعیان ما در شادی ما، شاد و در نگرانی ما هم نگران هستند.

خطیب جمعه پل سفید سوادکوه، راهپیمایی 22 بهمن را به عنوان طلوع نور باید با حضور فیزیکی خودمان، نور علی النور کنیم که وظیفه دینی و ملی ما است به 2 آزمون پیش رو اشاره و اظهار کرد: حضور در صندوق های رأی در 2 اسفند ماه مهم است و میزان هم رأی ملت است تا مردم در سرنوشت کشور سهیم باشند و در بیانات مقام معظم رهبری می توانیم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از جمعیت گسترده در انتخابات ترس دارد

دشمن از جمعیت گسترده در انتخابات ترس دارد