مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 13:062020-02-07سياسي

انتخاب نیروهای انقلابی برای مجلس آزمون بزرگ ملت ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نمازجمعه مهریز با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: مردم با بصیرت ایران به افراد پاکدست، مجاهد و مبارز رأی می دهند و اخلاق انتخاباتی را رعایت می کنند.

وی با اشاره به رعایت نکات اخلاقی در انتخابات افزود: در انتخابات نباید اجازه دهیم اتفاقی رخ دهد که مردم دلسرد شوند یا رقابت ها به انتقام گیری تبدیل شود، بلکه باید عیب ها و نقص ها را صادقانه و با مهربانی بیان کرد.

محی الدینی با اشاره به سخنان رهبری در مورد انتخابات عنوان کرد: نمایندگان باید طرفدار عدالت و به فکر همه افراد باشند و باید شجاعت و اقتدار داشته باشند و هرگز سر تسلیم در مقابل بیگانگان فرود نیاورند.

وی با اشاره به عکس سلفی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با خانم موگرینی که زمانی در مجلس اتفاق افتاد، بیان کرد: این کار نمایندگان برای مجلس شورای اسلامی افت داشت و باید نمایندگانی انتخاب شوند که دیگر شاهد این حرکات در مجلس شورای اسلامی نباشیم.

محی الدینی ادامه داد: نماینده باید به فکر معیشت مردم و کمبودها آنها و به فکر انقلاب و ارزشها باشد و در نظراتش آمریکا را محکوم کند نه اینکه بگوید دولت آمریکا ابرقدرت است و ما باید دست به عصا راه برویم و به طور قطع چنین شخصی نمی تواند امین به کشور و ملت باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب نیروهای انقلابی برای مجلس آزمون بزرگ ملت ایران است

انتخاب نیروهای انقلابی برای مجلس آزمون بزرگ ملت ایران است