مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 14:452020-02-07فرهنگي

مزیت «لباس شخصی» صداقت است/ امید به بازگشت سکانس های حذف شده


امیرعباس ربیعی کارگردان فیلم سینمایی «لباس شخصی» در نشست رسانه ای این فیلم در جشنواره سی وهشتم فیلم فجر ابراز امیدواری کرد که برای اکران عمومی سکانس های حذف شده به فیلم بازگردد.

- امیرعباس ربیعی کارگردان فیلم سینمایی لباس شخصی در نشست رسانه ای این فیلم در جشنواره سی وهشتم فیلم فجر ابراز امیدواری کرد که برای اکران عمومی سکانس های حذف شده به فیلم بازگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بعد از ظهر امروز جمعه 18 بهمن ماه نشست رسانه ای فیلم لباس شخصی اولین نشستی بود که در هفتمین روز از جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

در این نشست رسانه ای امیرعباس ربیعی کارگردان، حبیب والی نژاد تهیه کننده، هاشم مرادی مدیر فیلمبرداری، مهدی سعدی تدوینگر.

جواد مطوری جلوه های ویژه بصری، مهدی نصرتی، توماج دانش بهزادی، ماه منیر بیطاری، محمد پتکی بازیگران فیلم حضور داشتند و آرش خوشخو نیز منتقد مهمان نشست بود.

ربیعی در ابتدای بحث با اشاره به اینکه زحمت زیادی برای فیلم کشیده شده است، عنوان کرد: حدود سه سال مراحل تحقیق و پژوهش فیلم طول کشیده و سه ماه نیز از پیش تولید تا تدوین فیلم زمان برده است.

مزیت لباس شخصی صداقت است آرش خوشخو در ادامه درباره فیلم گفت: لباس شخصی در ادامه فیلم هایی است که درباره پرونده های دهه 60 ساخته می شوند و بسیاری از وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزیت «لباس شخصی» صداقت است/ امید به بازگشت سکانس های حذف شده

مزیت «لباس شخصی» صداقت است/ امید به بازگشت سکانس های حذف شده