مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 17:352020-02-07سياسي

گاف بزرگ انتخاباتی کانال های تلگرامی ضد انقلاب+ تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، باشگاه خبرنگاران نوشت: با داغ شدن تنور انتخابات و جریان سازی های رسانه ای علیه ایران به ویژه مسائل سیاسی روز ایران توسط دشمنانی که آن ها را ضد انقلاب خطاب می کنیم، - گاف بزرگ انتخاباتی کانال های تلگرامی ضد انقلاب+ تصاویر همزمان با یازدهمین دوره انتخابات مجلس، بسیاری از رسانه های معاند سعی در برهم زدن این رویداد ملی دارند که البته در آن شکست خورده و دروغ هایشان یکی پس از دیگری رو می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، باشگاه خبرنگاران نوشت: با داغ شدن تنور انتخابات و جریان سازی های رسانه ای علیه ایران به ویژه مسائل سیاسی روز ایران توسط دشمنانی که آن ها را ضد انقلاب خطاب می کنیم، فضای سایبر یا به تعبیری شبکه های مجازی ابزار سهل الوصولی برای برهم زدن انتخابات و تبلیغاتی سالم در این برهه زمانی است.

در زمانی که دشمنان تمام تلاش خود را برای سیاه نمایی مسائل داخلی ایران می کنند، رسانه های داخلی نیز مانند سازمان صدا و سیما در تلاش برای نشان دادن نظرات و آرای مردمی به صورت صادقانه و شفاف هستند.

به همین سبب رسانه های داخلی هم در بخش های مختلف تصویری و هم در خبرگزاری رسمی خود به صورت مکتوب، بار ها نظرات مردم را به نمایش گذاشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاف بزرگ انتخاباتی کانال های تلگرامی ضد انقلاب+ تصاویر

گاف بزرگ انتخاباتی کانال های تلگرامی ضد انقلاب+ تصاویر