مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 بهمن 1398 ساعت 19:162020-02-07اجتماعي

تربیت دانش آموزان کارآفرین رویکرد وزارت آموزش و پرورش است


فرحناز مینایی پور روز جمعه در آیین اختتامیه رویداد کارآفرینی دانش آموزی در حوزه فناوری اطلاعات تینوتک در ایلام افزود: یکی از رویکردهای مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبحث اقتصادی و حرفه ای است و برگزاری رویدادهایی با این محور در دستور این وزارتخانه قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: ایلام در این حوزه ظرفیت های بکری دارد که می توان با برگزاری چنین برنامه هایی استعدادهای آنان را به شکوفایی رساند.

مدیر پروژه طرح توسعه نگرش کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات نیز اظهار کرد: طرح توسعه نگرش کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات از سال گذشته در استانهای تهران، هرمزگان، چابهار و مناطق کم برخوردار مشهد و ایلام در حال برگزاری است.

ساعده سلوکی هدف از اجرای این طرح را توسعه نگرش کارآفرینی و فرهنگسازی با محوریت کسب و کارهای حوزه آی تی برشمرد و گفت: در این رویدادها در دو بخش کمپ برنامه نویسی و برنامه نویسی همراه با کارآموزی در دستور کار قرار گرفته است تا دانش آموزان بتوانند فضای بازار کار را در حورزه آی تی درک کنند.

وی با بیان اینکه در این طرح از اسفند پارسال تاکنون نزدیک به یک هزارو 500 نفر دانش آموز مشارکت داشته اند، تصریح کرد: دو طرح برنامه نویسی در این زمینه در تهران برگزار و در فاز سوم 15 دانش آموز مقطع سوم متوسطه در حال کارآموزی هستند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت دانش آموزان کارآفرین رویکرد وزارت آموزش و پرورش است

تربیت دانش آموزان کارآفرین رویکرد وزارت آموزش و پرورش است