مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 05:102020-02-08بين الملل

نشنال اینترست: ترور سلیمانی جوانان ایرانی را ضدآمریکایی تر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشریه آمریکایی نشنال اینترست ضمن انتشار این ارزیابی نوشت: سیاست فشار حداکثری آمریکا موجب می شود ایران به جای تغییر رویکرد، - ترور ژنرال سلیمانی، موجب تقویت محور مقاومت در منطقه شده و حس ضد آمریکایی را در میان جوانان ایرانی شدت بخشیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشریه آمریکایی نشنال اینترست ضمن انتشار این ارزیابی نوشت: سیاست فشار حداکثری آمریکا موجب می شود ایران به جای تغییر رویکرد، سیاست های خود را تقویت کند.

این شیوه جدید مشخصاً بیانگر کنار گذاشتن راهکار هدایت از پشت صحنه است که دولت اوباما اتخاذ کرد و بر اساس آن آمریکا از کشور های منطقه ای حمایت می کرد تا منافع آن ها تأمین شود، نظیر جنگ عربستان در یمن (گرچه ناموفق)، تا بدین ترتیب آمریکا خود را مستقیماً درگیر مناقشات در منطقه نکند.

اقدام اخیر آمریکا در ترور قاسم سلیمانی بیانگر شکست فشار حداکثری آمریکا برای مجبور کردن ایران به مذاکره، از طریق تحریم های یک جانبه است.

به رغم اعمال تحریم ها ایران هیچ تمایلی برای مذاکره نشان نداده، بلکه برعکس این سیاست سبب شده است ایران تعهدات چندگانه خود را در توافق هسته ای، کنار بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشنال اینترست: ترور سلیمانی جوانان ایرانی را ضدآمریکایی تر کرد

نشنال اینترست: ترور سلیمانی جوانان ایرانی را ضدآمریکایی تر کرد