مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 05:152020-02-08سياسي

منشور انتخاباتی راهگشا و سرنوشت ساز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباسعلی کدخدایی قائم مقام دبیر و سخنگوی شورای نگهبان در یادداشتی با عنوان منشور انتخاباتی راهگشا و سرنوشت ساز در روزنامه وطن امروز نوشت: - شورای نگهبان به ملت شریف ایران اطمینان می دهد همه پیش بینی ها و تمهیدات لازم برای نظارت بر یک انتخابات سالم و رقابتی را به عمل آورده و وظایف نظارتی خویش را دقیق تر ایفا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباسعلی کدخدایی قائم مقام دبیر و سخنگوی شورای نگهبان در یادداشتی با عنوان منشور انتخاباتی راهگشا و سرنوشت ساز در روزنامه وطن امروز نوشت: بیانات هفته گذشته رهبر معظم انقلاب پیرامون انتخابات همچون همیشه چراغ راهنما و روشنی بخشی برای همه مردم و مسؤولان بود که ترسیم کننده آینده روشن و ایران قوی است.

توجه به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری ضامن برگزاری یک انتخابات سالم و تشکیل مجلس قوی است که با مشارکت پرشور مردم در انتخابات و حضور گسترده پای صندوق های رأی، یک روز تاریخ ساز و یوم اللهی دیگر را برای این ملت رقم خواهد زد.

جمهوری اسلامی ایران که در طول 40 سال گذشته همواره با اتکا به آرای عمومی اداره شده، نشان داده است جمهوریت و رکن مردمی نظام برای آن یک اصل است و در سخت ترین شرایط همچون جنگ تحمیلی یا حوادث طبیعی نیز نقش مردم از چرخه تصمیم سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشور انتخاباتی راهگشا و سرنوشت ساز

منشور انتخاباتی راهگشا و سرنوشت ساز