مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 05:152020-02-08سياسي

نوجوان 16 ساله غواص وقتی در کمد قائم مان کردند تا گلوله نخوریم


خبرگزاری مهر، گروه استان ها - آناهیتا رحیمی: مقاومت و تا پای جان ایستادگی کردن، راه و رسم دلاور مردانی است که انقلاب اسلامی را ارمغان روزهای تنگ و سیاه ساختند و پس از آن نیز با حضور در جبهه های حق علیه باطل، سینه های خود را مقابل گلوله های بی رحم دشمن سپر کردند.

غواصان در طول هشت سال دفاع مقدس، در اعماق آب های سرد، دل به دریاها زدند تا یک وجب از خاک میهن خویش، به دست دشمنان نیفتد.

امروز افتخار این را داشتم که در خدمت یک جانباز غواص باشم که در روزهای اول انقلاب، شاهد شهادت دوستان خود در محله بود و بعد از آن نیز با هر سختی ممکن که به دلیل کم بودن سن، مانع از اعزام وی به جبهه بودند، تمام موانع پیش رو را کنار زد و در نهایت به آرزوی خود که حضور در جبهه های حق علیه باطل بود رسید.

حاج اسماعیل وکیل زاده، جانباز غواصی است که در روزهای اول جنگ تحمیلی در جبهه ها حضور یافته است و اکنون نیز قدم در راه ثبت خاطرات هشت سال دفاع مقدس گذاشته است.

*لطفاً یک بیوگرافی از خودتان بفرمایید؟ من اسماعیل وکیل زاده، متولد 1345 در تبریز هستم؛ در خانواده ای با 4 برادر بزرگ شده ام که یکی از برادرانم به نام ابراهیم نیز به شهادت رسیده است و خودم نیز دو فرزند پسر دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوان 16 ساله غواص وقتی در کمد قائم مان کردند تا گلوله نخوریم

نوجوان 16 ساله غواص وقتی در کمد قائم مان کردند تا گلوله نخوریم