مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 بهمن 1398 ساعت 05:252020-02-08سياسي

ارائه دروس حوزه علوم اسلامی ویژه دانشجویان داوطلب علوم پزشکی


مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: دروس نظام اندیشه، سبک زندگی با محوریت مزاج شناسی و طب سنتی و سلامت معنوی به عنوان دروس حوزه علوم اسلامی ویژه دانشجویان داوطلب این دانشگاه ارائه می شود.

- حجت الاسلام والمسلمین سید محمد طاهری در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های علوم اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار کرد: پیرو درخواست جمعی از دانشجویان مبنی بر شرکت آزاد در دروس حوزه علوم اسلامی این ترم زمینه حضور دانشجویانی که علاقه مند به شرکت در برخی از درس های حوزه هستند فراهم شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به محدودیت های موجود، در هر کلاس تا 10 نفر امکان پذیرش وجود دارد و پس از پایان کلاس ها در صورتی که دانشجویان تمام جلسات درس مربوطه را در حضور داشته باشند و نمره عالی را از درس مربوطه کسب کنند گواهی حضور به آن ها داده و همچنین مطابق قانون سامانه آموزش مجازی سه نمره درس معارف برای آن ها درنظر گرفته می شود.

مسؤول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: سه درس حوزوی در این ترم برای دانشجویان این دانشگاه قابل ارائه است که درس نخست سبک زندگی با محوریت مزاج شناسی و طب سنتی است که توسط اعضای هیأت علمی توانمند دانشکده طب سنتی ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه دروس حوزه علوم اسلامی ویژه دانشجویان داوطلب علوم پزشکی

ارائه دروس حوزه علوم اسلامی ویژه دانشجویان داوطلب علوم پزشکی